Väldigt god mat!
Speciellt för vegetarianer🌱
💸Det är lite åt det dyrare hållet men samtidigt får man verkligen en stor portion mat som man dessutom kan ta med sig i den lilla lådan man får.
🛋 Miljön är lite sådär, ibland spelar de för hög musik och lokalen är oftast lite varm och ibland lite trångt med folk.